miiraa

Alla inlägg under januari 2014

Av Mira - 9 januari 2014 20:58

Hejsan, längesen nu. Har typ glömt bort bloggen...Men nu ska jag verkligen försöka att komma igång igen:) Har gått 2 dagar i skolan på den nya terminen varav den första dagen bara bestod av 3 lektioner, redan skoltrött. Vart kommer detta att sluta haha?   Fast på sätt och vis lite skönt att vara tillbaka i vardagen, mycket blandade känslor på den punkten. Skönt att komma ur myskläderna och få fart på vardag och rutiner igen. Men usch va svårt att vända tillbaka dygnet igen, orkar inte. Har vänt på dygnet helt och hållet detta lovet, inte bra. Suttit å kollat film eller snackat med vänner och helt plötsligt är klockan 3, ojdå. Och så vaknar man halv 12 och är trött. Det hade jag kunnat skippa. Fast det är ändå kul att känna att det verkligen är lov och inte helg! Men jaja. Fredag imon, sååå skönt! Saknar lovet lite ändå! Dom flesta slappnar av när man får lov, jag har inte varit själv en ända dag på lovet. Så det är typ nu jag börjar slappna av. Men det har vart kul hela lovet igenom, så det är värt att vara hemskt trött nu i början. Men ska väl fixa allt inför skolan imon nu. Kanske kommer upp bilder från lovet, julafton, nyår sen imon. Lovar inget! Detta blev ett alldeles för långt inlägg om ingenting, kmr inte att vara så i fortsättningen. Godnatt och så ses vi imon! :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej! Jag heter Mira, går i 8:an och fyller 14 år om ca 1 och en halv vecka ;) Jag kommer variera mina inlägg mellan vardag och åsikter. Jag har två finska lapphundar som kommer synas mycket här, Cajenn och Nitro. Jag rider också, så det kommer bli en del

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards