miiraa

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2011

Det gick inte att hitta inlägget.
Kontrollera URL:en och försök igen.
Av Mira - 9 januari 2014 20:58

Hejsan, längesen nu. Har typ glömt bort bloggen...Men nu ska jag verkligen försöka att komma igång igen:) Har gått 2 dagar i skolan på den nya terminen varav den första dagen bara bestod av 3 lektioner, redan skoltrött. Vart kommer detta att sluta ha...

Av Mira - 10 december 2013 09:06

Hej, har verkligen inget att göra just nu. Skulle haft prov i tyska nu men lektionen var inställd...Har vart lite dåligt med bloggning nu i helgen men haft en del skolarbete och lite annat att göra:) Men ska skriva bättre inlägg sen ikväll om jag hin...

Av Mira - 7 december 2013 10:01


Hej! Idag blir det julmarknad då. Sov hps Ida inatt för efter mycker om och men blev det så att jag kunde gå på tonår igår:) Vi hade typ pepparkakshustävling, dom vi gjorde igår ska lottas ut idag haha:) Först ska jag och ida stå en halvtimme i pepp...

Av Mira - 6 december 2013 06:36

Hej, det är nog rätt många som har storm! #stormensven Tyvärr så är vi så gott som insnöade. Ingen har fixat vägarna så det går inte att åka, så vi får se hur vi tar oss in till skola och jobb. Det känns som att strömmen ska gå när som helst    Just ...

Av Mira - 5 december 2013 21:16


Hej, sitter i soffan och myser med tända ljus :) Förhoppningsvis kommer ett inlägg upp imon om hur jag tycker det är att vara tonåring hehe :P Nu måste jag fixa allt inför skolan imon. Tagga fredag och tonår på kvällen. Förresten! Ska på nån julmarkn...

Presentation

Hej! Jag heter Mira, går i 8:an och fyller 14 år om ca 1 och en halv vecka ;) Jag kommer variera mina inlägg mellan vardag och åsikter. Jag har två finska lapphundar som kommer synas mycket här, Cajenn och Nitro. Jag rider också, så det kommer bli en del

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards